2011 m. sausio 10 d., pirmadienis

Nuo pirmadienio mesiu rukyti

Sveiki,

Šiandien teko susipažinti su nuostabiu žmogumi - Evaldu iš mestirukyti.eu, pats esu nerūkantis, tad retai ir susimastau apie tai kiek šis įprotis kainuoja. Mane sužavėjo, kad pats Evaldas rūkė 11 metų ir sėkmingai metė. Dabar jis aktyviai padeda atsikratyti rūkymo ir kitiems (visa info jo tinklapyje).
Tuo tarpu aš nusprendžiau pažaisti skaičiais ir suskaičiuoti kiek gi rūkaliai prarūko. Sakykime, kad perkame ne kontrabandines cigaretes o kokias populiarias kaubojiškas ir parduotuvės kurių kaina 7 lt pakelis, ir per mėnesį mano matematinis rūkalius supeša 25 pakelius.
Tai per mėnesį išleidžiama:  175 Lt
Per metus:  2 100 Lt
Per 10 metų: 21 000 Lt
Ir įdomiausia, jei 15 metų tai ką prarūkome dėtumėme į investicinį fondą su vidutine 10 proc grąža, pasiimtumėme nei daug nei mažai apie 76 000 Lt
Aišku nepaskaičiuosi žalos kurią aplinkai ir sveikatai padaro rūkymas. Dar keletas įdomių skaičių verčiančių susimastyti šioje prezentacijoje:

SMOKE - The Convenient Truth

Taigi galite nelaukti pirmadienio, kad mestumėte rukyti, padarykite tai dabar, o sutaupytus pinigus išleiskite šviežiai spaustų sulčių stiklinei kasdien :)




1 komentaras:

  1. esu rūkantis ir tuo nesižaviu. Surūkau ne mažiau nei vieną pakelį per dieną. Cigaretės po 8,75 Lt
    Per metus gaunasi ! 365*8,75 = 3193 Lt
    Tikrai daug.

    AtsakytiPanaikinti