2008 m. liepos 21 d., pirmadienis

Finansų planavimo svarba.


Ar kada pagalvojote, kaip gyvensite ateityje? Ne rytoj, bet savo auksiniais metais? Ar valstybės (SODRA) mokama pensija bus pakankama, kad galėtumėte gyventi?
Tiek daug klausimų. Gal pradžiai panagrinėkime, kodėl reikia planuoti savo finansus?
Kalbant apie ilgalaikį planavimą visada lengviau piešti. Taigi jei pavaizduotumėme mūsų gyvenimą kaip liniją, tada jį, finansiniu požiūriu, galima būtų suskirstyti į tris dalis: mokslas, darbas ir laisvas laikas. Panagrinėkime kiekvieną iš jų:
Mokslas arba vaikystė,- tai finansiškai mažai aktyvus laikotarpis, mokomės išleisti pinigus, tikiuosi tai visi išmokote. Einame i mokyklą, universitetą ir pagrindinės pajamos yra gaunamos iš tėvų kišenės.
Darbo laikotarpis pats aktyviausias finansine prasme, čia dirbame, pradedame verslus, investuojame, kuriame savo gerbūvį. Manau neklysiu sakydamas, kad tai vienintelis laikotarpis, kada uždirbame pinigus patys. Manau sutiksite, kad dirbant, siekiant karjeros, mūsų pajamos auga. Tai vaizduoja kylanti tiesė paveikslėlyje, o jei taip nėra, verta rimtai susimąstyti ką jūs darote ne taip. Taip pat akivaizdu, jog uždirbant daugiau, išleidžiame daugiau, kartais net susiduriame su tokia situacija, jog išleidžiame daugiau nei uždirbam. Didėja išlaidos, su kartu augančiais poreikiais. Turime nuostabius automobilius, gražius namus, keliones, sportas, nardymas, motociklai, žvejyba, golfas, restoranai, jachtos ir kitos pramogos. Ir ateina laikas kada mes nebegalime arba nebenorime aktyviai dirbti, tai-Laisvo laiko laikotarpis Lietuvoje dažniausiai vadinamas pensija. Ar susimąstėte, iš ko ir kaip tada gyvensite? SODRA? Vaikai padės? Faktas, jog kai aktyviai nebedirbame pajamos mažėja, klausimas kiek? Ką padarėte ,kad gyventumėte tokiame pačiame pajamų lygyje? Jei atsakymas- nieko. Tvirtai tikiu, kad tuo pasirūpinsite artimiausiu laiku, jei jau pradėjote rūpintis, esate šaunuoliai. Nepamirškite patikrinti ar to ką jau turite užtenka...

1 komentaras:

  1. Sveiki, mano vardas yra Laima, buvau kai neteisėtai kreditoriams rankas auka man buvo apgauti 5000 eurų, nes man reikia didelį kapitalą 10million Euro, aš beveik mirė, mano verslas buvo sunaikinta, nebuvo maisto išmaitinti mano vaikai, šiame procese aš praradau mano vyras. Aš ir mano vaikai negalėjo stovėti nebereikia .Visi tai atsitiko 2015 sausio ne iki sutikau draugą, kuris supažindino mane su gera motina Alexandra, kuris galiausiai padėjo man gauti užtikrinti paskolą savo įmonę, gera mama, aš noriu pasinaudoti šia galimybe ačiū ir Dievas toliau laimina jus, aš taip pat norėčiau pasinaudoti šia galimybe papasakoti visų Lietuvos, kad čia yra daug sukčiai iš ten, jei jums reikia paskolos ir užtikrintos paskolos adresų gera mama Alexandra per įmonės elektroninio pašto adresą. alexandraestherloanltdd@gmail.com
    arba alexandraestherfastservice@cash4u.com,
    galite susisiekti su manimi per šį laišką; laimajelena@gmail.com bet kokios informacijos jums reikia žinoti.
    Ačiū .

    AtsakytiPanaikinti